luni, 21 februarie 2011

Plictiseala...?!

Plictiseala...un lucru care te oboseste si mai rau sau ceva care te pune pe ganduri?Nu ai nimic de facut,stai cu ochii pe ceas,aproape ca ti se inchid ochii de somn.Ce e de facut?!
  Ceva interesant si distractiv .Eventual as fi zis sa intrati pe blogul meu ,dar nu vreau sa par ingamfata si nici nu e un blog maret de pe care sa nu mai iesi.Tocmai din aceasta cauza am postat acest articol.Vroiam sa va impartasesc alte "cazuri de plictiseala",poate ne mai invioram.
In primul rand o prietena de a mea cand se plictiseste incepe si ma intreaba pe mine ce sa faca.Carora dintre voi nu i-a mai fost pusa aceasta intrebare,nestiind sa raspundeti?!
In cazul meu,cand ma plictisesc ori ma duc la televizor, mai ascult muzica ori intru pe site-uri de socializare(nu vreau sa dau nume),sau o intreb pe prietena mea ce sa fac...
Cred ca toata lumea se plictitseste.
Multi cauta pe net "ce faci cand te plictisesti",nu e atat de greu sa gandesti de unul singur dar sa spunem ca plictiseala este prea avansata.Oricum acea cautare este inutila ,mi-am dat seama ca poti gasii lucruri de facut fara sa o stresezi pe o anumita prietena sau fara sa cauti pe net.
Daca stai sa te gandesti iti vin idei nemaipomenite si chiar le poti pune in practica.Mie de exemplu,mi-au venit urmatoarele idei:
  • Am inceput sa lucrez in HTML
  • Mi-am facut un blog
  • Am invatat sa rulez hartia,e o arta.
Sper sa mai postati si voi alte idei pentru cei care se plictisesc si care nu s-a gandit ce sa faca.    

2 comentarii:

  1. 1) daca vrei pareri invata si sa raspunzi la ele!
    2) invata sa fii deschisa si comunicativa!
    3) pareri:
    a) ma uit la un film la alegere (nou sau clasic...biblioteca mea virtuala e destul de mare)
    b)daca nu am chef de filme aleg sa vad un meci de baschet sau fotbal!
    c) daca nu am chef nici timp de seriale artistice ma dau pe seriale (am contul meu care abia ma asteapta sa intru)
    d)iar daca nu am chef nici de filme artistice sau seriale, meciuri si ptr ca nu am retele de socializare (ma enerveaza sa fiu in tendinte si sa-mi afisez viata tuturor) ma bag la ascultat albume de muzica noi sau vechi si ma relaxez foarte bine!
    e) mai vb din cand in cand si pe mess sa nu uit ce inseamna: "conversatia despre nimicuri"

    RăspundețiȘtergere